Så har vi flyttat tillbaka till blogg.se igen.

Strulande med inloggningar och en viss mättnad på vad bloggen tidigare hetat startar vi nu om. Vi lever inte längre det aktiva träningslivet, numera håller vi på att anpassa oss till ett pensionärsliv med mycket rehab då Jörgen. Men! Vi grottar inte ner oss i diagnoserna utan gör allt för att hitta lösningar till ett fortsatt roligt hundliv istället. Vissa dagar är såklart jobbigare än andra då han kan ha ont och vara trött, men de bra dagarna är övervägande fler.

Jag ska försöka fixa en ny header så småningom, men allt har sin tid. Den som är nu är ju inte så "hundig" precis. Jag hoppas att ni har lite överseende med sådant och hur det ser ut i övrigt med bilder och text som i stort sett sitter ihop ett tag framöver, det är 3 år sedan jag satt framför en dator och bloggade seriöst senast (jag letar som en galning efter hur man fixar till allting). Så jag är en aning ringrostig. Bara det att hitta var jag lagt alla bilderna i datorn liksom... Phew! Men det ska nog bli bra det här. Vi behöver verkligen en nystart, så nu kör vi!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jyckeliv.blogg.se

Livet med den underbara kelpien Jörgen.

RSS 2.0